salamatpediaco@gmail.com salamatpediaco@gmail.com .

salamatpediaco@gmail.com

نرم افزار حسابداری فروشگاه های زنجیره ای

نرم افزار حسابداری فروشگاه های زنجیره ای
یکی از جنبه های مهم برای انتخاب نرم افزار هایپرمارکت ها و فروشگاه های زنجیره ای توسط تصمیم گیرندگان یک کسب و کار، بهبود عملکرد سیستم ها می باشد که شامل پارامترهایی همچون سرعت، سازگاری، امنیت و کارایی است.

بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاه زنجیره ای و هایپرمارکت
راه حل پایا افزار برای رفع نیازها و چالش های فروشگاه های زنجیره ای
نرم افزار پیوند
نرم افزار پیوند متشکل از سه بخش اصلی مدیریت مرکزی، مدیریت شعب و صندوق های فروش شعب می باشد که مدیریت متمرکز و تفکیکی مجموعه را به راحتی امکان پذیر می سازد.

نرم افزار پیوند علاوه بر داشتن کلیه ویژگی های زیرسیستم های حسابداری یکپارچه مالی ، خرید و تدارکات، فروش و بازرگانی، خزانه داری، اموال و دارایی های ثابت، حقوق و دستمزد، سیستم چند ارزی، اسناد تسعیر و غیره به صورت یکپارچه و در قالب یک سیستم جامع تحت وب، دارای ویژگی های مالی مورد نیاز سیستم های فروشگاه های زنجیره ای و هایپرمارکت ها نیز می باشد که در ادامه مورد بررسی قرار می گیرد. البته هر یک از زیرسیستم ها با توجه به درخواست مشتری و نیاز وی، در اختیار قرار خواهد گرفت.

حسابداری مالی و ارزی و تسعیر ارز
تعریف شعب مختلف و امکان ثبت عملیات در این شعب
طبقه بندی اطلاعات و ارسال آن از مبدا به مدیربت مالی مرکزی
شناسایی هزینه ها و درآمدها به تفکیک هر واحد یا شعبه
تشخیص شعب سودآور یا زیان ده
امکان چیدمان هر نوع سرفصل حساب بر اساس نیاز مجموعه و سلیقه مدیران مالی
کدینگ در 5 سطح به صورت درختی و نامحدود
تعریف کدینگ تفضیلی شناور
معرفی نامحدود ارز
امکان معرفی نرخ مبادلاتی و نرخ مرجع ارز
دریافت و پرداخت ارزی یا اسناد بهادار در خزانه داری
تعریف دسته چک ارزی
راهکار فروش، بازرگانی و پخش
قابلیت پشتیبانی کامل از سیستم فروش فروشگاهی و سیستم توزیع و پخش به صورت نامحدود
ثبت قرارداد بازاریابان
تعیین شرایط پورسانت به صورت ساده و پلکانی
تعیین قوانین فروش و تخفیفات و قیمت گذاری ها توسط مدیریت مرکزی و مدبریت هر شعبه به تفکیک شعب
سازگاری با کلیه سخت افزارهای فروشگاهی، بارکدخوان، فیش، پرینت و ….
صدور فاکتور در فضای لمسی دستگاه های دارای صفحه لمسی
امکان ارسال همزمان دستور چاپ فیش به چندین پرینتر
راهکار صدور فاکتور
امکان فروش یک کالا و خروج اجزاء تشکیل دهنده آن از انبار بر اساس BOM
امکان ثبت موقت فاکتور یک مشتری جهت تکمیل خرید وی و صدور فاکتور برای مشتری دیگر و بازخوانی
فاکتور مشتری اول جهت تکمیل عملیات

درج مبلغ فروش بر روی کارتخوان بانکی جهت تسریع در عملیات و جلوگیری از اشتباه کاربر

راهکار پخش
اعمال مدیریت درتعریف و بارگیری خوددروها
تعیین رانندگان و جابجایی ها
ارسال و دریافت کالا
محاسبه پورسانت بازاریاب ها
راهکار باشگاه مشتریان
در دسترس بودن اطلاعات مشتریان در تمامی شعب فروشگاههای تابعه به صورت آنلاین
شناسایی مشتریان از طریق کد ملی، کارت ملی، کارت های هوا داری، کارتهای سازمانی
الکترونیک و …

امکان تعیین سیاستهای فروش در شعب خاص بر اساس مناسبتهای مختلف
تعیین سیاستهای تشویقی و تخفیفی بر اساس نوع یا میزان تعدادی و ریالی خرید مشتری
از شعب مختلف در بازههای زمانی دلخواه

تعیین سقف اعتبار مشتری جهت خریدهای اعتباری
تخصیص کد قرعهکشی به فاکتورها به ازای مقدار خرید مشخص
پنلsms برای ارتباط با مشتری به مناسبت های مختلف
راهکار انبارداری، حسابداری انبار و انبارداری سیار (PDA)
امکان نظارت بر موجودی انبارها و تأمین موجودی به موقع انبارها جهت جلوگیری از کسری
تعیین سریال جهت ردیابی کالا
تعیین فرم های مختلف با خواص ریالی و مالی متفاوت
ایجاد گردش کار میان فرم های مختلف انبار
محاسبه موجودی تعدادی کالا بر اساس دو موجودی منطقی و واقعی
استفاده از PDA در انبار مبتنی بر تبلت
راهکار خرید، تدارکات و لجستیک
امکان ثبـت قـرارداد های قیمت گــذاری و خـرید
سرشکن کردن هزینه های مرتبط با خرید بر روی بهای تمام شده کالا
تعیین فرم های مختلف خرید با قابلیت شناسایی حسابداری مختلف،گزارشات تفکیکی
راهکار خزانه داری و موجودی نقد
ساده سازی عملیات خزانه داری در کنترل نقدینگی هر کدام از شعب و به تفکیک صندوق های فروش
مدیریت وجوه نقد باقیمانده در هر صندوق
تعیین کلیشه برای ثبت دریافت ها و پرداخت ها توسط مدیران خزانه
ارتباط خزانه با سیستم های خرید و فروش برای تسویه فاکتورها
تهیه گزارشات مربوط به مغایرت های بانکی
راهکار حقوق و دستمزد
تعیین عوامل مختلف دستمزد به صورت کاملا پارامتریک
ارائه کلیه گزارشات برای فرمت های مورد نیاز بیمه و دارایی و بانک
صدور اسناد حسابداری اتوماتیک بر اساس هر نوع کدینگ مورد نیاز کاربر
راهکار اموال و دارایی های ثابت
ثبت دارایی به صورت خرید و ورود از انبـار و ورود از دارایی در جریان تکمیل
امکان تعریف قوانین مختلف استهلاک به دلخواه کاربر
کنترل اموال شعبه های مختلف و تغییر محل آنها
رفع نیازهای تعمیر اموال، فروش، استهلاک پیش از موعد
محاسبه استهلاک به تفکیک محل استقرار
راهکار سیستم تولید محصول
تعریف ایستگاه های کاری در قالب یک پرونده تولید
سرشکن نمودن سربارها در تمامی ایستگاه ها بر حسب نیاز کاربر
ارتباط با زیر سیستم حقوق و دستمزد جهت محاسبه هزینه دستمزد بر مبنای ساعت کاری

 

پایا افزار


برچسب: #حسابداری-فروشگاه-های-زنجیره-ای، #نرم-افزار-پیوند، #پایا-افزار،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۴۰:۴۴ توسط:سلامت پدیا موضوع: نظرات (0)