salamatpediaco@gmail.com salamatpediaco@gmail.com .

salamatpediaco@gmail.com

روش های سئو

روش های سئو و بهینه سازی سایت پزشکی

روش های بهینه سازی وب سایت پزشکی شامل سئو داخلی و سئو خارجی است. گرچه بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو بسیار حائز اهمیت است اما باز هم کاربران حرف اول و آخر را می زنند.

موتورجستجو بدون کاربر هیچ معنایی ندارد. این کاربران هستند که با ماندن و یا ترک سریع وب سایت شما، در مورد محتوا و کیفیت آن نظر می دهندو همین آمدن ها و رفتن هاست که به موتوری مثل گوگل می فهماند که سایت شما خوب است یا بد!!

در سئو سایت پزشکی نیز همین اصل برقرار است. نوع محتوا، چیدمان محتوا، انتخاب عکس ها، فیلم هایی که توسط پزشک و یا به کمک یوتیوپ تولید می شوند، همه و همه در نهایت به دنبال جلب نظر کاربر هستند.

در طراحی سایت دکتر علاوه بر رعایت اصول سئو در کدنویسی، مواردی همچون بهبود سرعت سایت، لینک سازی و فعالیت در شبکه های اجتماعی نیز در اولویت قرار خواهند گرفت.

تولید محتوای پزشکی

یک سایت بدون محتوا، هیچ حرفی برای گفتن نداره اما از اونجایی که پزشک ها زمان کافی برای تولید محتوا رو نداشتن، تصمیم گرفتیم تا یک تیم تولید محتوا شامل: دانشجویان پزشکی و پرستاری ایجاد کنیم تا بتونیم کیفیت محتوای بهتری داشته باشیم.

در همیار سیستم نیاز کاربران در هر یک از مباحث پزشکی زیر نظر سئوکار بررسی شده و مقاله ی نهایی بر اساس سرفصل های متخصص سئو، توسط تیم تولید محتوا آماده می شود.

تمامی مقالات از معتبرترین سایت های پزشکی جهان، گردآوری و ترجمه می شوند و در صورت درخواست پزشک، پیش از انتشار توسط وی تایید نهایی خواهند شد.

در نهایت محتواهای تولید شده توسط متخصص سئو، بررسی و سئو می شوند.

واقعا سئو علمی هست که اگه به درستی انجام بشه می تونه زندگی یه آدم رو زیر و رو کنه. یادم میاد اون اوایل که مشتری ما پروژه سئو سایت پزشکی رو شروع کرده بود، دو روز تو هفته مطب میومد و چند تا مریض بیشتر نداشت. الان 4 روز در هفته مطب میاد و بی اغراق روزانه نزدیک به 60 تا مریض رو ویزیت می کنه.

سئو یک معجزه ست به شرط اینکه در سرزمین وب سایت پزشکی شما، پادشاه همه چیز تمامی به نام محتوا و وزیر باذکاوتی به نام سئوکار وجود داشته باشد.

سئو هدفمند به جای تبلیغات بی هدف

هر روزه هزینه های هنگفتی برای تبلیغات صرف می شود. اما ایا همه ی آن ها هدفمند هستند؟ چند درصد از آن ها نتیجه دلخواه ما را به دنبال دارند؟ در اینجا دو موقعیت را برای شما شرح می دهم. فرض کنید بنر شما در یک سایت پر بازدید غیر پزشکی قرار گیرد و  هر روزه بازدید کنندگان زیادی به آن صفحه بیایند. چند درصد از آن ها مخاطب هدف شما هستند؟ آیا روی بنر شما کلیک می کنند؟ شاید درصد کمی از آن ها روی بنر کلیک کنند. حتی اگر کلیک کنند مخاطب هدف شما هستند؟

اما حالت دیگری را تصور کنید. فرض کنید فردی عمل بینی را در موتور های جستجو سرچ کند و شما در نتایج اول نمایش داده شوید. احتمال مراجعه این بیمار به شما چقدر است؟ آیا کسی که عمل بینی را در موتور جستجو سرچ می کند، مخاطب هدف شما نیست؟ قطعا این کاربر مخاطب هدف است و اگر شما در مقاله خود او را متقاعد کنید و اعتماد اولیه صورت گیرد، به شما مراجعه خواهد کرد.

با توجه به توضیحات داده شده لزوم طراحی سایت پزشکی، سئو و بهینه سازی سایت پزشکی در حوزه سلامت مشخص شد. برای پیشی گرفتن از رقبا،  پیش رفتن با تکنولوژی می تواند برگ برنده پزشکان در دنیای امروزی باشد.

 

همیار سیستم

 

 


برچسب: #سئو،#سئو-هدفمند،#طراحی-سایت-پزشکی،#تولید-محتوا،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۵:۱۴:۲۸ توسط:سلامت پدیا موضوع: نظرات (0)